Een Flexibele medewerker
Wij zoeken zo spoedig mogelijk een Receptionist die het leuk vindt om ons team tijdelijk te ondersteunen in de dagelijkse operatie van ons kantoor in Utrecht. Een gastvrije, praktische en communicatieve collega, die de rust bewaart én overzicht houdt. Let op, het betreft een tijdelijke functie voor 20 uur per week.
Je werkt verspreid over 3 of 4 dagen per week. Je kunt kiezen uit twee varianten:
Optie 1:
Optie 2:
Werktijden zijn doorgaans van 08.30 tot 17.00 uur (hele dag) of 08.30 tot 12.30 uur (ochtend). Moet je ’s ochtends eerst kinderen naar school brengen? Laat het ons weten – we denken graag mee.
Als receptionist ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s, bezoekers én onderaannemers. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in en om ons kantoor en ondersteunt de Officemanager waar nodig. Je taken zijn o.a.:
Een tijdelijk dienstverband van 20 uur per week
Salaris tussen de €1.500 – €1.625 bruto per 4 weken (o.b.v. 20 uur per week)
Een fijne werkplek in een informeel, professioneel team
Duidelijke werkafspraken én ruimte om aan te geven wat voor jou werkt
Contract tot aan de bouwvak (vrijdag 25 juli)
Evaluatie eind juni, met mogelijk verlenging van ca. 1-2 maanden na de zomer
Wil jij ons team komen versterken? Vul dan onderstaand formulier in.
Heb je nog vragen?
Vraag het Steve Promes via 06 13 00 88 70
of spromes@rutges.nl